W duszy geograf, ochroniarz z wykształcenia

W duszy geograf, ochroniarz z wykształcenia to zdanie doskonale opisuje stan mojego umysłu. 
Jestem studentką ochrony środowiska, a od najmłodszych lat byłam wprowadzona w świat podróży, odkrywania gór i obcowania z naturą przez moich rodziców. To zaowocowało wyborem kierunku studiów - geografii, ale wybiegając w przyszłość zdecydowałam się na ochronę środowiska. Kierunek dający większą możliwość pracy, a geografię traktuję jako zagadnienie towarzyszące i pragnę je rozwijać podróżując i uczęszczając na różnego rodzaju kursy oferowane przez Instytut Geografii i Gospodarki Przestrzennej UJ dla wszystkich, których geografia interesuje.
Ten blog chcę poświęcić ciekawym miejscom w Polsce i na Świecie, w szczególności Europie.
Polska to  kraj o wielu twarzach - od gór, poprzez wyżyny, pojezierza, aż po niziny i pomorza oferuje różne ciekawe i nie raz odludne miejsca, gdzie można odpocząć i zaprzyjaźnić się jeszcze bardziej z naturą.
W Europie zaś zwiedzam miasta i miasteczka. Nie ma tego jak na razie za wiele, ale mam nadzieję, że wkrótce to się zmieni!
Zapraszam do oglądania zdjęć, czytania i komentowania! 
Do zobaczenia na szlaku! Cześć!





Komentarze

Popularne posty